Здравейте,
Скоро четох такава тема и как се сменя целият пластмасов накрайник на лоста и колко много струва и си казах "да чукам на дърво"...Обаче днес както си карах и изведнъж какво мислите че стана...Като почна скоростния ми лост да се шматка във всички посоки и да не мога да нацеля скоростите... Лелеее-викам си, олекнах със 100 и кусур лева. Звъня на майстора ми, таман утре ще си сменям тампони на преден десен носач, мислейки направо да направя и двете неща, казвам му симптомите и той вика "аааа, знам кво е тва, купи си пластмасовия накрайник за скоростния лост направо и идвай, смяната около 50 лева за труд". Примирих се аз, заголих врата, за да е по-удобен за брадвата, обаче взех че казах на един приятел за проблема. И той вика "чакай бе, дай първо да проверим". Хубаво че го направихме. Оказа се неква глупава пластмасова втулка, колко 10 стинки некъде диаметър, намираща се в метално легло. В нея влиза една метална ос, завършваща накрая с метална ябълка, като този механизъм отговаря за хода на скоростния лост. Втулката струва 2лева, смяната засега не знам колко, ама надали е 50
Така че дано съм ви полезен, за да не дадете 100лв, вместо 2+Х, както щеше да се случи в моят случай.
PS. Всичко се намира под маншона на скоростния лост, под един гумен предпазител.
Скоро четох такава тема и как се сменя целият пластмасов накрайник на лоста и колко много струва и си казах "да чукам на дърво"...Обаче днес както си карах и изведнъж какво мислите че стана...Като почна скоростния ми лост да се шматка във всички посоки и да не мога да нацеля скоростите... Лелеее-викам си, олекнах със 100 и кусур лева. Звъня на майстора ми, таман утре ще си сменям тампони на преден десен носач, мислейки направо да направя и двете неща, казвам му симптомите и той вика "аааа, знам кво е тва, купи си пластмасовия накрайник за скоростния лост направо и идвай, смяната около 50 лева за труд". Примирих се аз, заголих врата, за да е по-удобен за брадвата, обаче взех че казах на един приятел за проблема. И той вика "чакай бе, дай първо да проверим". Хубаво че го направихме. Оказа се неква глупава пластмасова втулка, колко 10 стинки некъде диаметър, намираща се в метално легло. В нея влиза една метална ос, завършваща накрая с метална ябълка, като този механизъм отговаря за хода на скоростния лост. Втулката струва 2лева, смяната засега не знам колко, ама надали е 50

PS. Всичко се намира под маншона на скоростния лост, под един гумен предпазител.
Comment